Επιστροφή Ελλαττωματικού Προϊόντος

Το κατάστημά μας φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων της να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Εμείς θα αναλάβουμε την αντικατάσταση του προϊόντος και την αποστολή του εντελώς δωρεάν.

Επιστροφή Προϊόντος

Στις περιπτώσεις που έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας και η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά την εταιρεία μας αποδεδειγμένα μπορεί να γίνει επιστροφή προϊόντων με τα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Αυτό συμβαίνει όταν κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα που παραλάβατε δεν αντιστοιχεί με αυτό που παραγγείλατε ή εάν η συσκευασία ενός προϊόντος είναι μερικώς ή ολικώς κατεστραμμένη. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει είτε να μην αποδεχθείτε την παραλαβή του προϊόντος είτε να ζητήσετε επιστροφή του προϊόντος κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία μας. Οφείλετε το προϊόν ή τα προϊόντα να επιστραφούν όπως ακριβώς τα παραλάβατε. Μαζί με το προϊόν πρέπει να επιστραφούν όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν κατά την παραλαβή του (π.χ. ΔΑ-Τ,Απ. Λιανικής). Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα που συμφωνήθηκε με την εταιρεία μας. Η αποστολή τους προς εμάς μπορεί να γίνει είτε μέσω courier είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας. Με την παραλαβή θα προβούμε σε άμεση αντικατάσταση ή αποστολή των σωστών προϊόντων.
 

Δικαίωμα υπαναχώρησης άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994

Στην περίπτωση που ένα προϊόν που παραλήφθηκε δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του πελάτη και αυτό οφείλεται σε λάθος εκτίμηση του ιδίου για το συγκεκριμένο προϊόν ,ο πελάτης πρέπει να έρθει σε επικοινωνία με την εταιρεία μας εντός 10 ημερών και να ζητήσει είτε επιστροφή χρημάτων είτε αλλαγή με άλλα προϊόντα ίσης αξίας με το προϊόν επιστροφής. Η επιστροφή μπορεί να γίνει είτε μέσω courier είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας. Και στις δύο περιπτώσεις τα έξοδα αποστολής προς την έδρα μας επιβαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση μαζί με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν. Αφού το προϊόν παραληφθεί από την εταιρεία μας, ελεγχθεί και διαπιστωθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση, τότε θα αποσταλεί στον πελάτη το νέο προϊόν που επέλεξε ή θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων. Στην περίπτωση αλλαγής του προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο διακανονισμός για την επιστροφή χρημάτων θα γίνει μετά από επικοινωνία της εταιρείας μας με τον πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.

Η επικοινωνία με την εταιρεία μας μπορεί να γίνει με δυο τρόπους:

1.  Με e-mail στο info@betterpc.gr

2.  Τηλεφωνικά στο 211 4013000 και ώρες ως εξής:

     Δευτέρα – Τετάρτη – Σάββατο: 10:00-14:00

     Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή: 10:00-14:00 και 18:00-20:30